Strefa mieszkańców
Zaloguj się
  00-719 Warszawa
  ul. Zwierzyniecka 8a
  tel.   22 841 60 11
  fax   22 840 53 31

Sprawy teren.-prawne

Ochrona danych osob.

Inspektor Ochrony Danych: Adam Myziak
dpo@msmenergetyka.pl

  • Inf. Zarządu o RODO



  • Licznik odwiedzin

    od 1 stycznia 2018


         Statystyki odwiedzin

    Strona Główna


    Mamy ISO



    MSM "Energetyka" z sukcesem zakończyła starania o uzyskanie międzynarodowego certyfikatu jakości ISO 9001. Dzięki temu spółdzielnia dołącza do elitarnego grona firm i organizacji stosujących najwyższe standardy zarządzania.

    Celem uzyskania certyfikatu jest poprawa jakości i efektywności zarządzania oraz podniesienie poziomu świadczenia usług na rzecz mieszkańców. Norma ISO 9001 zawiera zestaw wymagań odnoszących się do zasad zarządzania przedsiębiorstwem lub organizacją, które muszą być przestrzegane. Do głównych wymagań normy ISO 9001 należą m.in.: stworzenie sprawnego i przejrzystego systemu organizacji i zarządzania, szybkie identyfikowanie i skuteczne rozwiązywanie problemów, minimalizacja popełnianych błędów. Niezbędne jest wprowadzenie nadzoru nad dokumentacją i zapisami. W przypadku urzędu, czy też instytucji jak spółdzielnia, chodzi także - a może przede wszystkim - o jakość usług administracyjnych na rzecz członków i dokonywanie systematycznych analiz dotyczących zadowolenia mieszkańców. Wprowadzenie i przestrzeganie norm ISO ma także na celu minimalizację czasu i zasobów poświęcanych na zbędne działania.
    Korzyści płynące z wdrożenia systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001 można podzielić na trzy zasadnicze grupy:
    1. orientacja na klienta (w tym wypadku mieszkańca) i doskonalenie jakości świadczonych dla niego usług: rozpoznanie potrzeb i oczekiwań, wprowadzenie mechanizmów zapewniających dbałość o mieszkańców i pozytywną ocenę świadczonych usług;
    2. uporządkowanie prowadzonej działalności poprzez: eliminację zbędnych lub dublujących się działań, planowanie wszystkich działań, precyzyjne określenie zakresów odpowiedzialności i uprawnień pracowników, sprawny obieg dokumentów i informacji.;
    3. zwiększenie efektywności zarządzania poprzez zidentyfikowanie, nadzorowanie i optymalizację procesów realizowanych w spółdzielni: zarządzanie przez cele, zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, większe zaangażowanie pracowników, dobrze wyszkolony i umotywowany personel, ciągłe doskonalenie działań instytucji poprzez wprowadzenie wewnętrznych mechanizmów monitorowania i wprowadzania zmian.
    Szczegółowe informacje na temat zmian i korzyści jakie odniesie spółdzielnia z wdrożenia certyfikatu zarządzania jakością przedstawione zostaną w najbliższym numerze M6.










    Ta strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki więcej o plikach cookies »
    Hostilla